Wednesday, February 16, 2011

working experience??


ni nak habaq mai cite pasal keje plak okeh..setelah hampir 5thn keje at current workplace,i found that whenever there is elderly patient meaning they are from educated,wealth family,dato n datin..they always ask me 'dh bape lama keje dik?' kalau ade customer tanya kt ko mcm ni agak2 rase ape? mesti dlm ati rase 'asal?aku ni baru nampak mcm keje ke?aku ni nmpak budak2 ke?' nk jek aku jwb balik 'asal makcik?saya taula saya nampak muda,awet muda la katakan!!' geramm jekk dlm ati tu!huh. n actually i know what are thier meanings: they mean am i have enough experiences to treat them?wallahh wei..n x bole blah kalau patient CHA YA NUN ALIF.paham ke?heeeee ..walau sehebat mana sebaik mana service kita kt depa ni,tetap xdtg the next appointment.aku pun pelik ah.speaking dh abes berhabuk,service tiptop mcm hamba gile babeng..hurmm maybe depa ni nk bangsa depa treat kot?hurmm watevalah!! (lagik aku suke,x byk songeh!hehehe) owh btw rata2 patient yg selalu tanya berapa lama dh keje (mcm x caya sgt kt aku nih) tapi diaorg ni pun ada gak buat lawak mcm ni::
- saya pergi hospital kt penang la..mcm2 tpt la saya gi kt area penang tu..tapi diaorg sume xde buat mcm awak buat kt saya ni. (wokeh!ckp jekla aku buat bagus!!uwaaaaaaaa) lagik nk kasi clue2 siap x nak ngaku plak tuh!hampeh taik kucing! aku pun ape lagi tersengih kambeng dlm ati cilakak ko sebok tanya working experience aku byk2 kali konon!!

- kalau awak cuti,saya xnak la buat kt org lain..takot. (wokeh!ni ape maknanya??ckp jek la suka aku treat ko!!)hampeh punye olang!buat aku tensen bile ade org tenung kita tanya sengih2 bape lama keje ni dik?hurmm
kekadang aku terpk gak kalau aku tua adakah skill aku makin bagus?atau yg freshgrad tu mungkin ada yg bagus?kekadang rase nk muka ni nampak tua kerepot sket biar diaorg tu caya aku ni dh tua dlm 35+ maksudnya working experience aku byk.ceh!!bodohnya typical people's thinking!!so please
DON'T UNDERESTIMATE OTHER PEOPLES' ABILITY!!

No comments: