Friday, September 3, 2010

Shopaholics



1) kalau kedai tu xde customer..n staffs lebih ramai dari customer aku xkan masuk beb! kalau masuk mesti kene kacau (kalau time single dulula) n mesti depa belek kite dari atas ke bawah.rimas nak belek barang kt kedai tu!





2) kalau masuk2 jek kedai tu terus staff dia serbu kt kita..tanya 'nk beli ape' .. 'cari design ape' adoiii soalan2 mcm ni merimaskan! nak2 lagik yg ikoooottt jek bontot kita kemana pun kita gi. alahhh bukan aku nak curi pun! pulak tu ikut rapat gilerrr sampai nk pusing badan pun payah!hampeehhh!





3) kalau kita nk try baju kt fitting room..pastu sibuk ketuk dari luar tanya ok ke x.pastu if xmuat ke or terlalu longgar ke..kemain lagi puji yg bukan2 supaya kite beli gak!!i x suka paksa2 okayy?!





4) lagi satu yg x berkenan..kalau tauke kedai tu buat dekkk jek kalau kita beriya iya nak beli.muka buat malas nk layan n malas nak cari saiz.mase ni aku saje jek suh dia cari saiz itula inila..last2 aku blah jek dari kedai tu.hahah padan muka ko!





**sesungguhnya aku suka kalau masuk kedai tu sume staffs buat relax sudahh n for sure in the end i will buy more than u expected!**

No comments: